Äntligen FREDAG!!

Ja, det får man väl säga, äntligen fredag! Har varit lång vecka.

Igår kväll var vi till Missionskyrkan och lyssnade på Musikskolans konsert. Dottern började ju spela blockflöjt denna höstterminen, så hon var där och spelade, och en massa andra barn och ungdomar. De var så duktiga, och det var så mysigt att höra. En del felspelningar, men även det har sin charm. I varje fall jag blir rörd till tårar när man är på sånt där. Lika på skolavslutningarna. Det gäller att inte ha målat ögonen!

I kväll ska vi på någon pizzeria och äta, jag och barnen. Det var ett  tag sen, så jag tyckte vi kunde lyxa oss med det. Datoreländet hemma åker ut snart, kommer inte in på den här sidan så jag kan skriva därifrån, därför blir det väldigt korta och bildlösa inlägg. Hoppas jag lyckas med något i helgen. IT-killen sa att jag skulle sätta mig när jag hade tid och försöka få in alla nödvändiga uppdateringar, för det kunde tydligen ta tid... hmmmm, jag som inte gillar att sitta och vänta medan datorn tuggar...

Dottern skulle på en handbollsturnering på sporthallen, det är klasskompisar till henne som skulle spela i Drivex-cup. I alla fall första matchen 17.30, sen skulle hon komma hem, så vi kan gå och äta, så får vi se om det är handboll eller Idol som drar mest sen! Jag ska i alla fall se och höra Idol, ev att jag sitter vid datoreländet och trasslar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0