Dagens horoskop!

Sätter in en kopia av mitt horoskop jag hittade HÄR. Tycker det är lite kul, tror inte på det, men ibland så stämmer det, och just idag känns en del igen!

Vad gäller "Kärlek" så är det ju några timmar kvar, men det vill nog mycket till att han ska dyka upp! För det första sitter jag ju bara inne (i lägenheten, kan i och för sig kännas som fängelse ibland...), för det andra är väl stordelen ute på partaj på privata fester lite varstans. Att han skulle dyka upp just i kväll känns lite som överkurs, men man ska aldrig säga aldrig! DET är något jag lärt mig genom åren, har gjort mycket som jag ALDRIG skulle göra... redan. Mer lär det bli innan döden infinner sig!

Nähä, om jag skulle ta och börja ta tag i fixandet igen, då. Tänk att jag hela tiden ramlar ner på soffan och framför datorn... Inte undra på att man aldrig har tid med nåt, aldrig hinner nåt... Vad kan det bero på!?

Tur
För närvarande ser det mesta ut att gå din väg. Våga chansa även där risk till förlust finns.
Hälsa
Om du känner dig litet trött bör eventuella träningspass skjutas upp. Det är viktigt att du sparar din energi tills imorgon.
Ekonomi
Idag kan du koppla av och låta din ekonomi sköta sig själv. De stora förändringarna av din ekonomiska situation lyser med sin frånvaro.
Arbete
En ny kollega kan dyka upp som visar sig ha mycket gemensamt med dig. Din trivsel på arbetet ökar.
Kärlek
Det blir en vändpunkt för dig när du i dag kanske träffar rätt person.
Relationer
Idag kan du känna att du inte riktigt passar in den umgängeskrets du befinner dig i. Känslan är dock övergående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0