Datorkrångel á la gigantiskt

Känns det som!

Nu tjyvar jag!
Sitter på jobbet, har gjort det jag ska men måste sitta kvar till kl 17. Har ju bytt arbetstid till 8.00-17.00.

Datorn hemma bara krånglar, så jag kommer inte in att skriva där, blir tokig på fanskapet! Har testat lite olika saker, men fattar inte vad som är fel. Kommer inte ens in att läsa på min egen blogg! Än mindre logga in och skriva.

La in ett virusprogram i lördagskväll, och den har ju signalerat virus väldigt mycket, så risken är väl att jag svarar DELETE åt något jag skulle svarat ok på... Försökte med en återställning när jag var hem på lunchen, till fredagens inställningar, men det gick inte igenom. Nähä?? Varför inte det? Vad händer? Varför?

Tänker inte bli så långrandig, men blir det lite skrivet nu en period, så vet du varför, datorkrångel! Funderar allvarligt på att lämna in den för genomgång, men vet inte om jag vill göra mig råd med det, samtidigt vill jag inte vara utan den heller... Svår avvägning. Eller nej, inte egentligen.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0