En snabbis

En snabbis igen, innan jag sticker hem... Kommer inte in hemma, provade på lunchen. Om jag bara visste varför??

Det är inte kul när man gör andra människor illa, ibland är det nödvändigt ont, tyvärr. Det har hänt och jag mår inte bra på grund av det, men tror att det håller på att lösa sig. Kanske.

Jag har bloggabstinens! Kommer ju inte in i någon ordning, så jag kan inte skriva av mig när jag vill, och jag har slutat på den andra bloggen, för det slutna sällskapet, vilket gör att jag "måste" skriva på annat vis. Är inte på långt när lika utlämnande här, inte lika personlig, mera allmän. Det är svårt. Faktiskt. Trodde inte att det skulle bli sådan skillnad. Men så är det. Bloggabstinens. Fast alla abstinenser är väl hemska! De går över efter ett tag. Frågan är hur lång tid det tar?

Nu håller alla här på att gå hem, så det är väl lika bra jag hänger på, så jag inte blir inlåst!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0