I morgon!

I morgon DÅ ska jag åka på Elgiganten och köpa mig en ny dator. Har kollat av mina besparingar, min bonus och min utdelning, och tillsammans kanske det räcker till en hyfsad laptop. Mellandagsrean skulle börja då, så jag hoppas att jag kan göra ett klipp!! Utan dator med internet blir man ju tokig! Nästan hela det sociala livet finns ju i den uppkopplingen! Visst är det hemskt!?

Ska även åka till IKEA endera dagen, och shoppa för mina besparingar på IKEA-kontot, ligger ju ganska mycket plus där nu, härligt, men så har jag hållit på att spara och sätta in en slant varje månad i snart ett års tid! Eller i flera år, men då har jag legat på minus, och betalat av med dyr ränta, det är ju inte så smart, bättre då att betala lite i förväg, och kunna ha något att handla för, UTAN att betala dyr ränta! Kanske till och med kan få lite plusränta, fast det är ju försvinnande lite åt det hållet!

Nu ska jag åter ut i kylan, det var minus 11 grader när jag gick hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0