Investering

Idag har jag investerat i en extern hårddisk, så nu ska jag flytta över bilder och div annat till den, sen kan man stöka med datorn lite mer, och se om det går att få någon ordning på den, så det går att komma åt sådana här livsviktiga sidor!  Den rymmer 250 GB, så det lär ju räcka ett tag...

Tänk att man ska vara så beroende av datorskrället! För tio år sen, elva, så kunde jag för mitt liv inte förstå varför man som privatperson skulle ha dator hemma... Nu vet jag! Och jag har kraftig abstinens! Måtte den rätta till sig snart, så jag slipper investera i en helt ny, även om det vore det roligaste, men också det mest kostsamma. Har viljan och lusten till en ny, men inte pengarna. Externa hårddisken svider tillräckligt, 725:-, ändå ska det vara ett bra pris, om jag förstått saken rätt. LaCie heter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0