Kom in!

Nu kom jag visst in hemifrån! Vad förvånad jag blev! Senast jag lyckades med det var nog i fredags...

Hur som helst, helgen har varit god. Fredag bjöd på oväntad visit, av mig hos en kompis som kände sig lite ensam och övergiven. Det var mycket uppskattat har jag fått höra flera gånger! Roligt att höra att man kan glädja någon!

Lördagen bjöd på lite längre promenad med Teo, det var ett tag sen jag var så pass långt med honom. Kygelvallen och 8'an. Med på promenaden var kompisen. Senare på eftermiddagen, sen vi duschat och vilat och jag handlat lite, så kom kompisen och så lagade vi mat och käkade ihop. Mycket trevligt! Vi har så mycket att prata om, mycket att vädra.

Från och med idag, har jag nya arbetstider ju, mellan 08.00-17.00. Denna första dag var lite tråkig, för det var lite att göra, och när de andra gick hem vid 16.00 och 16.30, då kändes det lite tungt! Endast jag kvar, nästan. Lite insortering fick bli dagens sista övningar.

Nu ska jag gå ut med Teo, så blir det disk sen när jag kommer in igen, och lite tvätt att ta reda på och hänga.

På återskrivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0