Med igen!!

Yes! Då var man åter med i etern!! Vad härligt det känns! Sprillans ny laptop, nyss uppstartad och igångsatt. Har inte ens letat upp min office-skiva för att installera det, gick direkt på att få igång internet och hämta hem ett gratis antivirus. Pang tjong och ut på bloggen! Fast det tog nog en och en halv timme innan jag kom så långt... Tog en himla lång tid att väcka upp den! Men nu är hon med! Kan ju säga att det känns MYCKET bra.

Nu ska jag ut och kolla lite annat... På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: kats

hej... tänkte på dig i dag när jag skulle gå vargslingan...ibland vill man liksom ha sällskap... men hade inte ditt nr.... men det blir ngn annan gång... må gott...

2008-12-27 @ 15:00:37
Postat av: amabile

Nu har du det! hihihi

2008-12-28 @ 17:33:16
Postat av: Bettan

Lite sent, men nu såg jag att du svarat på ett av mina blogg inlägg :) Har skrivit på My Opera ett tag nu men jag är nog på väg hit igen :)

2008-12-30 @ 08:32:03
URL: http://ekarlstorp.blogg.se/life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0