Se det snöar!

Ja, det har slagit sig under natten, blivit varmare, ca -1,5 när jag och vovvi var ute på morgontoaletten, och så kände jag, och HÖRDE, att det snöade liiiiiiiiite granna! Genast far humörhormonerna i taket, det känns som att bli en bra dag!

Sällskap får jag i morgon på min hundpromenad också, offroad i skogen. Då behöver jag sällskap, för jag är så himla dålig på att hitta, kan bara gå efter kända stigar själv, annars kommer jag vilse. Det har hänt flera gånger, så jag har lärt mig, och gör inte gärna om det mer. Men med sällskap - inga problem, ska bli SÅÅÅÅÅÅ roligt!

Hoppas vi får pjumsa i snö!! :)

Nixpix, teet är i det närmaste slut, och jag måste krypa i duschen, väcka sonen först, annars blir han inte rolig att tas med! Dotra har börjat ställa sin klocka själv, och sitter i köket och äter frukost och läser i sin bok, och jag sitter här och läser bloggar och skriver själv.

Vilka myyyyyyysiga frukoststunder vi har, eller hur!? Så här tidigt på dygnet håller jag hårt på mina ensamma väl invanda frukoststunder... Är inte speciellt sällskapssjuk då, inte...

Ha en bra dag, gott folk, så hörs vi antagligen ikväll! Med största sannolikhet, inget inplanerat.
Lite Idol, det är väl det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0