Dag vid spisen!

Trot eller ej, men idag har vi BAKAT, både vanliga bullar och en havrekaka med nougat och hackade hasselnötter! Sen fortsatte jag med att göra fiskgratäng. Den är snart klar för avsmakning. Tror den blir god. Gratängsåsen var god och moset var gott, så då borde det ju bli gott tillsammans och med fisken.

Och vad mycket disk det blir när man håller på! Har försökt hålla undan vartefter, så nu är det "bara" efter maten kvar, tillräckligt det! Men det spar jag till i morgon. Ska äta nu först, sen ut med Teo en timme eller så, ta reda på bullarna och frysa in, den andra kakan, och så vill jag titta på SOS Familj kl 20-21, så det blir lite körigt ser jag. Redan 18.44... Får lägga om planeringen!

Nä, nu är det nog klart, känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0