Mat och Kick-off

Testar så här ett tag, så får vi se om jag gillar det bättre... Omväxling förnöjer!

Nu ska jag börja laga mat, blir potatis med korv och ägg. Dottern for till stallet, såklart, sonen for iväg ut till en kompis, kvar blev jag.

Bedövningen har nästan släppt nu.
Efter maten ska jag börja prova lite kläder och packa för i morgon. Åker ju på Kick-off då, till e'Stockholmo, stora staden. Ska bli kul att få träffa alla ÅF'arna och få lite ansikten till namnen, rösterna och dialekterna! God mat, rolig föreläsare och god mat igen på en båt efter Mälaren. Efter kl 22 på kvällen, blir det fria aktiviteter för den som fortfarande orkar! Vi sticker från byn 07.00 ca. Kommer hem sen fredag eftermiddag. Ska bli så roligt!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0