Packat och en liten vaggvisa

Sådärja, nu har jag provat byxor och blus och konstaterat att jag ska INTE ha de byxorna.
Det får bli de gamla invanda jeansen, i år igen... Blusen får jag offra mig att ha, då jag inte har något annat som är "snyggt" upptill, men jag känner mig bra utklädd. Med jeansen gick det skapligt. Med "finbyxorna" blev det för mycket maskerad, det var inte jag.

Ska man vara borta sådär och bland folk en hel dag, måste man känna sig någorlunda bekväm, då vill man inte känna sig som på maskerad! Fast jämfört med alla andra kommer jag att se ut som en luffare! Men det är jag ju, så...

Så har jag då packat det jag kan packa. Resten ska jag ju ha i morgon bitti, så det kan jag inte stoppa ner i väskan än. Du vet, luktigotter, målarfärger, hårgrejsemojs, tandborste och -kräm... såna prylar.

Var ut med Teo, gick strax efter kl åtta, jisses anåda vad det regnade! Hade regnjacka och -byxor, men blev blöt så det droppade om kläderna när jag kom in! Tack och lov inte igenom, men ändå. Väntade in i det sista i hopp om att det skulle ge sig, men icke. Det var bara att bita ihop och stega ut i blötan. Sådana här gånger är det INTE roligt att vara hundägare, kan jag lova! Men han blev nöjd, ligger i sin bädd, helt utsträckt, trots att det bara blev en liten koppelpromenad under gatlysena.

Sitter och funderar vad som kan passa bäst, just nu... har så jäkla ont i nacken (datorjobb och -fritid) och så ont i munnen efter tandläkarns framfart där. Whisky eller en paraflex comp? Jag tror inte det är så bra att ta både ock! Tar jag wirren nu, kan jag ta en comp i morgon innan vi sticker, om jag fortfarande har ont... så det blir nog en lite wirre nu! Hade det inte varit så sent, skulle jag gjort i ordning en kopp te med honung OCH wirre, nu får det räcka med wirren. Det tar ju sån tid innan teet blir dricktempererat!

http://www.youtube.com/watch?v=1OVPWtLj604

Testar om det går att lägga in en musikvideo, eller en länk till en musikvideo... OM det funkar, så är det snygge Tarkan med låten Bam Teli, en skön lite vaggvisa! Hoppas att det funkade, ser ju inte det förrän jag sparat och publicerat... tror jag. Ha det bra, så hörs vi på fredag-kväll eller till helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0