Tjejmilen nästa!

Nu är det kla'rrt!
Nästa år är man med på Tjejmilen igen, utan att behöva betala startavgiften själv!!! Företaget betalar! H gick in till VD'n idag och frågade, för vi har pratat om det ett tag, och jag har erkänt att jag inte vågar, så hon stega in idag på förmiddagen. Vi fick JA!

Så nu har hon (med smakråd från mig) gjort en inbjudan och sänt ut till alla damer i företaget som har mejl, och till alla arbetsledare att sätta upp på anslagstavlorna ute i fabriken. Hoppas att många anmäler sig, och att vi blir ett antal Tjejmilen-kvartetter! Tänk va' kul!

Och min chef (som ofta köper in reklamprylar att dela ut) sa att vi skulle få se ut en funktionströja, ur en Craft-katalog han har, och så skulle han se till att det kom tryck på dem, så skulle vi alla som deltar få en!! Jag är gärna en reklampelare, när jag får avgiften betald och en bra tröja att använda på träning av alla de slag! De är ju dyra att köpa för egen peng!

Fredagkväll, ja, då vill man gärna ha något snyggt att titta på, och bra musik att lyssna till! Njuuuuut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0