Lite mera bilder

Dagens hundrunda blev av det kortare slaget, Bäck, "långa rundan" som bara är 2-2,5 km, men alldeles lagom när man har dåligt med tid eller inte så stor lust, men måste.

Tog kameran med, men batterierna tog slut efter bara några bilder, så det blev inte så många, men vill visa några av alstren. Som vanligt, hellre än bra! Håll till godo!
    

Sonen följde med på cykel, lite terrängcykling är alltid roligt!

På eftermiddagen, innan barnen kom hem till mig igen, var jag till DollarStore i Bollnäs och shoppade lite sånt att fylla på i förråden med, shampo, Ajax, toarent, flytande tvål, toapapper, disktrasor... och div såntdär. Barnen fick mössor, armband, skärp, hårsnoddar och hårband, kallingar... Jag fick blockljus med fat och några fler hållare för värmeljus!

Annars har det väl inte hänt så mycket, mår bättre idag. Solen har skinit, men blåst hårt. En gren på en av rönnarna utanför mitt köksfönster har gått av.

Nixpix, nu ska jag ta och lägga mig, jobbedag och ny vecka i morgon. Suck. Helgerna är alldeles för korta, särskilt som man kommer igång först framåt söndag eftermiddag...

Två till bilder!
 
Höst i Edsbyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0