Morgontur med vovven

Var som vanligt till Bäck och gick morgonrundan med vovven idag, om det nu är morgon vid halv nio-nio... Förmiddag, kanske hellre! Grått väder, ca 7-8 grader, vindstilla så gott som. Hade kameran med mig, också ganska vanligt. Fotar hellre än bra, men någon bild lyckas man med ibland! Ska väl ha tur också!

Hur som, gick förbi lite nerskräpning, kunde ju inte låta bli att fota det! Någon får alltså betalt för att dela ut reklam...
      
Detta är ju ett bra sätt att tjäna pengar! Snacka om att vara slut i bollen!

Lite miljbilder på hösten, så långt som den kommit nu;
  

Nu har jag krånglat så väldigt, så nu måste jag spara och se hur det blir. Kommer säkert och antagligen mer sen.
Väl mött, hoppas du kommer tillbaka, jag lär mig väl det här vad det lider!


Kommentarer
Postat av: kats

Hej

tack för titten på min hemsida... hoppas du även varit inne på Kats & Dogs hemsida...



Kul å få följa dig å din hund via bloggen



Må så gott

2008-09-27 @ 16:13:09
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja, jag sa ju att du skulle skaffa dej en blogg, du som tycker om att skriva!

2008-09-28 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0