Nattsurr

Lite snurrigt i luvan såhär på kvällkvisten, natten kan man väl nästan säga. Har  varit i farten sen 05.10 i morse, då klockan ringer. Ut med Teo, hem, frukost, göra sig i ordning och se till att barnen kommer upp och får i sig frukost, sticka till jobbet (börjar 07.30) och hoppas att de kommer iväg som de ska med allt de behöver med sig - i tid! De börjar 08.15.

Eftersom mor och sambo skulle ner på byn, så gick de ut med Teo på lunchen, så då tog jag en halvtimmes lunch och slutade motsvarande tidigare, dvs kl 16 idag.
Ut med Teo en sväng, och mig! Skönt att få röra på sig och få lite luft.
Hem, handla, koka mannagröt efter sonens önskemål, vila en liten stund, kvart kanske.
Sen gjorde jag ett gäng muffinsar, drygt 30, för att ta med på jobbet i morgon. Eftersom man fyller år, så "måste" man ha fikabröd med sig... Smakade en, blev sådär, tycker jag, men de går säkert åt på det där stället ändå! Kanske jag slipper hålla med fika nästa gång jag fyller?! :-)
DISKAT ett stort lass med disk, ända från igår, var lite disklat då, det får man igen! Nu är det gjort, i alla fall.
Nu har jag suttit en stund med ridklubbens hemsida och lagt ut resultat från helgens distanstävling som de hade uppe vid Kygelvallen.

Känner mig lite trött. Låg mest och snurrade natten till idag. Får hoppas att jag slipper det i natt, och att jag får sova de timmar som är kvar innan klockan ringer 05.10 i morgon, det är ju snart!

Natti-natt, sov gott och ha en bra tisdag!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis på födelsedagen!!

2008-09-30 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0