#185 - Tråkgöra, men nödvändigt...

Sorterar papper idag. Hur tråkigt som helst, men jag får skylla mig själv! Är jag så korkad, att jag lägger de på hög, "sen ska jag", istället för att sätta in dem i pärmen direkt, ja, då får man skylla sig själv! När det tråkiga sorteringsgörat är klart, och de sitter på rätt plats i pärmen, börjar nästa slavgöra... Föra över en hel del av detta till ett excelark, för att försöka få en överblick över min ekonomiska situation för varje månad...

Känns som att pengarna bara försvinner, får ju inget för dem! Vart tar de vägen?

Måste ju ha lite koll, känner jag, OM det nu är så att jag gör verklighet av mina husfunderingar. OM. Finns mycket att tänka igenom både en och två och flera gånger där, och vända och vrida och försöka se från alla möjliga vinklar och vrår... Det är ju inte "bara"!

Lite Bon Jovi, lyssna på vad han har att säga i början, innan själva låten börjar!
Desstom i en verision jag inte hört förr, vackert!
Nedanför en rökigare verison!





Så här är vi mer vana att höra den!!
Nu ska jag återgå till mina tråkiga papper, ladda kaffepannan först, börjar bli sjukt kaffesugen!

Kommentarer
Postat av: kats

ja det finns roligare saker att göra än att sortera papper.. men ändamålet är ju kul.. eller hur...



Ja när väl våren kom, då gick det undan... även om vi har mkt snö kvar ändå... men ett tag kändes det som att snön skulle ligga kvar till midsommar :o)) fniss

2009-04-19 @ 06:56:44
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Anna

Runaway som tryckare, mysigt de å.

2009-04-19 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0