#196 - Bankelände!



Skickade ju inte elektronisk förfrågan om lånelöfte på onsdagskvällen.
Skulle ta ca 24 timmar.
Har inte fått svar än.

Har idag försökt ringa banken, för att få till ett möte med dem, lämpligen på torsdag då jag är ledig. Kundtjänsten ur funktion. Försökte desperat hitta nr till mitt lokala bankkontor.
Eniro.se - bara nr till kundtjänsten.
Hitta.se - bara nr till kundtjänsten.
Sent om sider fick jag nr av en kompis. Även om banken stänger kl 15 för kunder, borde det ju finnas folk kvar till 17. Tyckte jag. Men icke!

Det börjar kännas som att det inte är meningen att jag ska ha det där huset. Det bara jävlas ju hela tiden! Men än har jag inte gett upp! Provar igen i morgon, till det lokala nr! Då var det väl fanken om det inte ska gå att komma fram!

Får väl önska mig själv lycka till!

Kommentarer
Postat av: Christina

Klart det går vägen. Lycka till!

2009-04-28 @ 06:03:45
Postat av: A-M

Tack ska du ha!

Men det får vi allt se! Jag är ju ensam om att ta lånet, så det är inte säkert jag är betrodd! FAST jag skulle få det bättre än nu! I allafall enligt mina kalkyler!! :-)

2009-04-28 @ 07:40:58
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0