Ledig!!

Ledig i fyra dagar nu. Sköööönt!
I morgon eftermiddag åker kottarna till faderskapet, vilket då innebär TRE dygn för mig själv att göra det jag vill med. Vill mycket! Svårt att välja. Fast man ska våga också. Och ha lust. Alldeles beroende på vad man väljer!

Hur som, är det lovat vackert väder, sommarväder rent. DET ska bli underbart. Älskar värme. Hoppas verkligen att blåsten ger sig av någonstans lååååångt bort! Hatar blåsväder! huuu

Skulle då vara härligt med en egen lite skyddad täppa att njuta solen i... Vet exakt var, men den är inte min... än. Om någonsin. Har inte gett upp än.

Medan ungarna är i skolan i morgon, ska jag försöka ta mig i kragen och röja undan värsta röran, så man kan känna sig LEDIG sen. Det är ju trots allt torsdag då, städdagen. Fast det var många år sen jag hade städdag på torsdag. Hade det förr... Fast då städade man på torsdagen, och bara då. Nu är det mest varje dag, varannan i allafall. Om man kan kalla dammsugning för att städa! Blir så grusigt/sandigt av hunden. Fastnar i pälsen när vi är ute, sen när pälsen torkar, rasar det ur...

Bjuder på favvolåten just nu, har ju haft den förut, men den ÄR ju bara så vacker, både video och låt, njuuut.

 

Själv ska jag gå och lägga mig nu. Trött. Bäst att passa på att gå och lägga sig då... Så jag är pigg i morgonkväll!! Då måste jag ta hunden och åka låååååååångt bort, dit inga smällare hörs... Blir inget mysande med någon trevlig typ vid någon brasa då inte. Mest för att jag inte har någon trevlig typ att mysa med, men även för hundens skull. Förra året var vi i skogen och gick, får väl göra det i år också...

Vi syns på soldäck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0