#198 - Besökstid!

Idag har jag fått svar från banken. Nästan en hel vecka för två rader! "Utifrån den information du uppgett, måste vi meddlea att vi ej kan bevilja den sökta krediten"... Jag visste det!

Hur logiskt som helst! Med ett lån som innebär ränta och amortering och ett hus som innebär driftskostnader, till en lägre summa än jag idag betalar för lägenheten, så är det ju solklart att jag inte klarar av det...

Min verklighet stämmer INTE överrens med konsumentverkets kostnader för ett "normalt" liv, de innebär i vårt fall ett liv i lyx!

MEN, jag har äntligen, vet inte hur många gånger jag ringt div nr, fått personlig kontakt med banken, och fått en tid för en träff! Vem vet, det KANSKE går bättre... eller??  Jaja, det visar sig!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Ta personlig kontakt med banken! Lägg fram dina uträkningar. Och det genast! .

2009-04-29 @ 08:35:00
Postat av: Anne-Marie

Jag HAR en tid, nästa vecka!



Försökte tryck in mig på torsdag (i morgon) då jag är ledig, men det var fullt, tyvärr. Får vackert vänta till nästa vecka...



/a

2009-04-29 @ 12:34:59
URL: http://amabiles.blogg.se/
Postat av: silly

ja de går vi hoppas =). Lycka till ;D!

2009-04-29 @ 12:40:57
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Christina

Läste lite för fort, nu håller jag tummarna att det ordnar sig. Trevlig helg förresten, skall vara ledig jag å i morgon.

2009-04-29 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0