Inflyttad

I fredags flyttade jag!

Var på banken kl 11 och skrev under köpebrev och lån och andra viktiga papper, en massa gånger!
Strax efter kl 13 började vi bära ut i lastbilen, när vi var klara med urlastningen i huset, tittade jag på kl igen: 15:22!!

Sen var det bara att börja packa ur alla kartonger igen... Det håller jag på med än, och lär inte bli klar den här helgen heller. Det fattas nämligen förvaring i badrummen, förrådet och tvättstugan, och även hallen! Men framförallt badrum känns akuta att få till förvaring. Vill till IKEA och shoppa! Har lite sparat på IKEA-konto, som väl ska räcka en bit på vägen. Även förrådet känns ganska akut, det blir lite tungrott att ha allt i kartonger och väskor på golvet. Lättare att hantera med kartonger/lådor på hyllor!

Jag har inte fått igång internet heller, för Telia hade sjabblat med min beställning, så det kom inget till i måndags (3/8) som jag trodde, så jag känner mig lite bortkopplad. Även TV-grejs skulle komma via Telia.

Jaja, jag överlever nog detta! Sitter av tiden på jobbet nu, vill inte gå FÖR tidigt, även om jag inte har något att göra, men börjar bli "lôvligt" nu att stänga ner och gå hem!

Ha det bra, så skrivs vi igen!!

Kommentarer
Postat av: EvaHill

Hej där husägarinna!

Hoppas att allt har gått bra med flytten. Jag tänker ofta: Vad det är kul och spännande att flytta. Men när man är mitt i det, för sin egen skull eller om man hjälper någon annan, så är det jäkligt jobbigt också. Jag ser fram emot att få se lite bilder på dig och huset.

Kram!!

2009-08-08 @ 15:23:25
URL: http://http:/
Postat av: Linda - ndaiL

Hur är läget idag? :)

2009-08-10 @ 11:28:25
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: A-M

Det har gått bra med flytten. Behöver köpa till lite lös förvaring, väggfast och golstående, så blir det snart kartonglöst också!



Jobbigt, ja, men roligt!



//A-M

2009-08-11 @ 17:07:52
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0