Jo då

Jag lever än!
Får internet hem till huset i SEPTEMBER!!! Jag får skylla mig själv. Man ska vara ute i tid när man har med internet att göra. Beställa flyttning flera veckor före, säga upp ett par månader före, så att det gamla slutat gälla när det nya ska börja gälla. Jag blir så trött... Ska inte internet och bredband vara snabbt??? Jag bara undrar - vad är det som ska behöva ta sån tid???

Får väl tjuva lite tid på jobbet då. Sådär en tre veckor till. Trist. Vill ju sitta på kvällen, i lugn och ro. Tyst. Barnen sover i sina sängar, då kan mamma leka hacker! hehehe Med tekoppen på bordet fyllt till brädden med kvällsörtte och en sked honung!

Nu ska jag logga ur och gå hem, kl har passerat 17, och jag ska åka och hämta min cykel, som varit på lagning och service sen i fredags. Hoppas verkligen att den är klar, så man kan cykla till/från jobbet igen. Tråkigt att åka bil. Dyrt blir det också, i längden. Tar för lång tid att gå, tycker jag. Cykla är kanon. Även sen det blivit vinter.

Åka hem och göra spaghetti och köttfärssås. Det var längesen. Är lite snål att köpa riktigt kött och köttfärs, gör det sällan. Blir mest kycklingfiléer och fisk. Så, ikväll blir det lyx!

Ha det bra, tills vi skrivs igen!

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Vad har du gjort ikväll? :)

2009-08-11 @ 23:03:08
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anna

Meen utan nätet så länge suck! å tv med då alltså?

2009-08-12 @ 13:09:15
Postat av: Anne-Marie

TV klarar jag mig utan, värre med nätet... men verkar ju funka just nu...!

2009-08-14 @ 00:34:46
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0