Promenad i regnet...

Så var det då så där sent igen... "ska bara lite snabbt" innan jag lägger mig... Jo, man tackar ja, vad snabbt det blir!

Var i alla fall på promenad i kväll. Behövde ju röra på benen lite, så de inte stelnar på för mycket sen milen igår. Och då kan det vara bra med trevligt sällskap! Det fick jag. Så promenad i regnet gjorde inget! Hunden fick lite extra motion genom bad och att springa fram och åter några gånger. Jag fick lite socialt umgänge.

Förutom att jag hade mina glasögon på mig, som skulle visa sig inte vara så smart, för de blev alldeles prickiga av regnet, senare även immiga, då jag blev varm och luften kallare, så märkte man knappt av regnet.

........

Så hade jag skrivit en hel massa annat, men nätet bröts, och texten försvann... och nu orkar jag inte skriva om, så då får det vara slutt, då!

Om en vecka får jag egen uppkoppling, då ska det väl förhoppningsvis funka bättre sen! Bäst jag klickar på spara och publicera nu, då, innan det bryts igen! hm, gillar inte när det försvinner text så där! Det är färskvara, jussom, och kan aldrig skrivas om, med samma känsla, med samma betydelse, med samma syfte...

Nattinatt och sov gott, eller go'morron, för morgonläsaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0