YES!!

Jag gjorde det! Jag lyckades! Jag joggade/sprang HELA milen idag! Fast jag inte sprungit många meter senaste månaden, en och en halv! YES YES YES!! Gissa om jag är taggad att springa mer nu!! hihihi

Har inte frågat de övriga, men jag tänker lägga ut en bild på AB Edsbyverkens tjejliga, som deltog idag, gick eller joggade. Några av oss hade även spänstiga döttrar med sig, men de får inte vara med på denna bild, då de inte jobbar med oss... Arbetsgivaren hade sponsrat oss med anmälningsavgiften! Hoppas på det även till nästa år!!

Att vi är så glada, beror på att fotografen tokade till sig...
Våra snygga frisyrer kan vi enbart tacka vädrets mycket blåsiga makter för...
Solsken och fint, varm och skönt - om man lyckades undkomma vinden! Efter banan gick det bra, för då var det mycket skog och hus som tog för nästan överallt, men på den stora gräsplanen... hua. 

Berättar mer sen, nu ska jag bara plocka ihop det sista, det blev lite mycket av "ska bara"... annars hade jag legat och sovit vid det här laget. Försökte hitta min tid på tjejmilen.se, men det var lättare sagt än gjort, det.

Dotra sprang då sina 1,5 km på 7.29 och kom i mål som nr 17 av 53 i klassen F97. BRAVO tjejen!! Får väl se om jag lyckas hitta mig själv i morgon, då... hm.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0