Torsdag 31 dec - Myyyyyssss

Har tagit ett bad. Länge låg jag där. Med väldoftande ljus på kanten, väldoftande badsalt och bubblor, en bok om hur man ger sig själv KRAFT att klara livet, och mådde väldigt bra. Handduk på tvättställskanten, lätt åtkomlig för att torka svetten ur pannan! Det är ju hett i badet, väldigt hett.

Väl uppe ur badet, blev det insmorning av väldoftande kräm. Lite hårfix, fast jag inte ska någonstans, endast för ER, mina vänner, fast ni inte kan se mig!

Funderar om jag ska måla lite oxå, för jag fick nyss en inbjudan på sms av en kompis på bynn att komma och göra dem sällskap. Funderar starkt på att svika er och göra dem sällskap... är jag en svikare då?? Nä, känner mig inte som en sådan... jo, lite. Men bara lite!

Så ska vi se på fyrverkeriet sen, vid S:t Olofs. Nästan -10 grader, så det är inte så kallt. En promenad blir bra. Tar väl 20 min dit, eller så. Max.

Ha det så gott, så hörs vi nästa år!

...har funderat på att försöka skriva en resumé över året 2009, men har inte riktigt sorterat det i min lilla ärta än, så det blir nog vid ett annat tillfälle, när jag är mer koncentrerad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman att jag fick va med i din Årskrönika. Kors va mycket upptåg vi varit me på. Det var Västerås vi fick stryk av i sm finalen inte Hammarby hahaha tror nog vi va lite för berusade då.

Väl mött 2010 mer bus på G. Och kroppen ska vi sköta om simma, gå, springa, cykla, skratta. många kramar från mig.

2010-01-03 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0