Äntligen FREDAG!!!!

Kl strax före 06, -4,5 grader, mörkt, ingen vind... tittade inte upp på himlen, så om det var klart eller mulet, vet jag inte!

NU är det i alla fall mulet! Och ljust! Men ack så trött... Blir nog inget hallaballo i kväll, som det känns nu. Får nog räcka med Så ska det låta! Men, man ska aldrig säga aldrig...

La' mig före 22 i går, läste en stund och släckte före 22:30. Nytt rekord, tror jag! Sen var det någon tokfan som skicka sms vid 24-tiden, och väckte mig! "Kvalserie att se fram emot..." Folk brukar ju inte höra av sig till mig, varken ofta eller sent, så jag stänger inte av den...

Måste erkänna att jag inte fatta något då, men insåg på morgonen att det nog är Bandy och Hammarby det handlar om? Jag menar, Byn är ju klara för finalserien, eller vad det heter! Klart det blir ett sjätte raka!

Har snackat om att åka på finalen med en kompis från förr. OM det blir finalspel, så åker vi, men det är ju ett antal matcher som ska vinnas först!

Frukost slut, klockan är 07, dax att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0