Bra helg!

Har haft en ledig helg. Helt ledig helg! Det enda "jobb" jag gjort är att köra två maskiner tvätt, det var väldigt nödvändigt, annars har jag nog struntat i det också!

Igår, långpromenad med hunden, se förra inlägget, bio på egen hand, Melodifestival på egen hand, till Bollnäs med kompis B och mellanlanda hos en bekant till henne, så åkte vi alla till Sport Inn sen. Träffade trevliga människor! Discade. Skjutsade hem trevliga människor och åkte hem till byn. Kom i säng efter 03.

Vaknade halv elva, pigg och utvilad. Inga sviter av gårkvällen. Mer normal runda med hunden, fika hos en kompis från förr som jag plötsligt träffat på byn igen. Hem med Teo. Ut och skotta fram bilen. Skotta runt bilen. Den var som en igloo. Har ju inte använt den på två veckor! När jag hämtade barnen sist. Skulle ju hämta dem ikväll igen... Har kört motorvärmaren hela eftermiddagen, så jag har fått springa ner och flytta fram klockan flera gånger.

Skulle tagit reda på veckans kaos i helgen, idag. Men icke, hade ingen lust. Helt enkelt ingen lust alls. Får försöka ta lite för var kväll, så man slipper TVÅ veckors kaos till helgen!

Slarvat med maten. Går ju bra när man är själv! Nattsuddat och sovit länge. Hela helgen. Så skönt! Fram för fler helger!

Underbart väder och temperatur både igår och idag. Idag värmde solen så skönt i ryggen när jag gick idag. Solen VÄRMDE!!!! Igår värmde den så mössan åkte av, idag i ryggen. Härligt när det äntligen vänder och man känner solens värmande strålar!! Livet återvänder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0