Ljuset och livet återvänder

I takt med att ljuset återvänder, återvänder även livet, lite i taget. Känna skönt, hoppfullt, possitivt.
Sen händer det grejer runt omkring som också hjälper till. Ganska mycket, hjälper det till, det där runtomkring.

Kallt idag igen, -14 när jag gick med hunden. Rått. Kom några enstaka torra snöflingor. Konstigt. Rått i luften men torra snöflingor? Jaja, det var så jag upplevde det, men å andra sidan är jag ju knappt vaken där jag går på morgonen! Särskilt trött idag, efter en sen kväll. Men det kan det vara värt!

Efter frukost och lite morgonblogg, är det nu dags att krypa in i duschen, så får vi se om jag vaknar till ännu lite till, men det är mycket kvar innan jag är VAKEN på riktigt. Några koppar kaffe på jobbet sen, och frammåt halv elva elva, kanske man kan kalla mig för hyfsat vaken! Nu är det mer som ett vandrande koma-läge...

Ha nu en riktigt bra resten av dagen, så skrivs vi väl ikväll, igen, är jag rädd!

Längtar till vår och sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0