Lunchsnack

Kom inte ihåg vad jag skrev i morse, så jag var tvungen kolla!

Nu har jag i alla fall ätit lunch. Uppvärmada blodpuddningsbitar med baconbitar, det var så lite kvar från igår, så jag spädde ut med en hög bestående av kidneybönor och blandade frysta grönsaker, in i micron lite lägre effekt i 5 min, ut med hunden, och när jag kommer in, är det bara att äta! En klick bestående av turkisk yoghurt och lingonsylt till det, så blev det riktigt gott. Faktiskt! Och ett stort glas tranbärsjuice för C-vitaminets skull. Och för att det är gott.

Och snart var den lunchrasten slut... 

Hör en bra låt på RixFM flera gånger om dagen, men kommer ju aldrig ihåg varken titel eller artister! Får försöka hinna skriva ner det nästa gång jag hör den... Italienskt. TROR Laura Passini, eller så är det för att det är den enda kvinnliga italienska sångerskan jag kan namnet på! I duett med en man, Eros? Samma där, den enda sångaren från Italien jag kan namnet på! Antagligen tokfel!

Blir alltid lika glad och sjung- och danssjuk när jag hör denna! Fast jag varken kan sjunga, dansa eller italienska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0