Prick-Lisa

Tänkte bara berätta, att jag ska till hälsocentralen med mina prickar i morgon förmiddag.

Hoppas verkligen att det inte är något att bekymra sig för, att det finns någon smörja som läker det utifrån, alt något som läker det inifrån...?

Inte svinkoppor... läste lite hastigt om det när jag var hem på lunchen, fick en länk i ett mejl. Alltså, jag hoppas att det inte är svinkoppor, ett litet förtydligande...

Kanske en reaktion av för mycket tid framför dataskärmen? Hela dagen på jobbet, på morgonen hemma innan jobbet (skriva/läsa blogg o kommentarer), hemma på lunchen (skriva/läsa blogg o kommentarer), hemma på kvällen (skriva/läsa blogg o kommentarer)... ojdå, det är ju i princip hela dagen, utom mellan jag slutar till att barnen har lagt sig, ca 3 timmar, då jag ägnar mig åt husliga sysslor och går ut med hunden... Det blev ju rätt många timmar...

Fast nu ska jag nog ta och stänga ner och gå och lägga mig, trött som en vet inte vad... *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0