Storröva och skidor

Jaha, då har man då med hjälp av ett gäng bloggare hos raggsockar lyckats lösa ännu ett Melodikryss! Det är så roligt!

Nu ska jag försöka förflytta storröven från soffan, maka med mig den ut och ta oss till de båda sportbutikerna i byn med omnejd, och kolla på skidor. Har stuckit i motorvärmaren. Bilen har åter igen stått orörd i två veckor...

Träffade en hundmänniska på skidor igår eftermiddag. Hon berättade om att hennes sambo sett skidpaket för ca 500kr, men hon var osäker på om det var i butik här eller om det var på nätet... Han pratar så mycket, om allt, hennes sambo, så man har svårt att hinna vara med på allt han säger! hihihi Hennes sambo är min närmsta chef...

Jag vill ha skidor lite mer allround. Lite mer åt turskidor till. Åka i skoterspår med hunden. Spåra själv. Trodde sådana skulle gå på ett par tre tusen, så jag har inte ens kollat! Nu fick jag lust att kolla lite, det blev helt plötsligt överkomligt.

Tiden går, än är storröven kvar i soffan... schas iväg med sig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0