Nysnö!

-2,5 grader och ca 5cm nysnö när jag var ute med jycken, runt 06.00.
Nu är frukosten avklarad, har bara lite te kvar. Snart duschdax.

Har inte så mycket att skriva om idag, insåg just att TV'n inte är på, och att jag inte sett nyheterna, men det åtgärdades nyss. Det har tydligen brunnit någonstans, man sänder direkt från Södertälje. Antagligen anlagd. Usch.

Det känns inte bra att mina surt förvärvade inbetalda skattepengar ska gå till att släcka ANLAGDA bränder! Jag blir rent av förbannad på slöseriet! Skitförbannad! Elda upp MINA pengar, och DINA och ALLAS våra pengar.
Snacka om aska i maskineriet på somliga!

Har hört rykten om att det vankas fika på jobbet idag! Vi får väl se om ryktena talar sanning eller ej, gott vore det i allafall.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0