Dagens shopping!

Var ute efter något nytt till kjolen att ha i kväll. Hittade detta på Into. Två toppar och en överdel. Nöjd men fattig...-are.



Topparna att ha som de är, eller tillsammans med överdelen, typ som en bolero. Bilderna gör ju ingen rättvisa, ser jag, men, ah, det får finna dig i! hihihi

Nu ska jag ut med vovven, så han får sin motion idag. Jag går långsamt, är ju inte frisk än, och han får roa sig bäst han vill! Det brukar han kunna ganska bra, faktiskt. Blir väl ett varv i Bäck, i vanlig ordning.

Tror jag är tillräckligt pigg för att åka på Hela huset i kväll! Känns så just nu, i allafall. Inte frisk och fräsch precis, men tillräckligt pigg... kanske.

Nu ska hunden få sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0