Hemma...

...och sjuk idag. Inte kul. Tur det finns internet och dvd-filmer, lagom aktivitetsnivå! Ungefär vad jag orkar med...

Har ganska många osedda filmer, brukar köpa såna jag vill se när de säljs för 3st för 99kr. Då är det inte lönt att stöka med att ladda och bränna och så. Och en osedd film är osedd, oavsett hur ny eller gammal den är! Även redan sedda filmer som jag tycker om inköps vid sådana tillfällen.

Exempel på sedda BRA filmer, som jag gärna ser om och om igen, är Dirty Dancing, Flash-dance, Wallander-filmer, Beck-filmer, Notting Hill, Dagboken, Kalenderflickorna, Crush... m fl. Ungarna sliter på Jönsson-ligan, har några filmer.

Skulle vilja ha Mamma Mia, men den kommer säkert den också, till 3st för 99kr, om jag har tålamod! Finns fler jag gärna vill ha, men kommer inte på fler titlar just nu, i min snoriga skalle.



Kommentarer
Postat av: queenpeach

krya på dig! jag älskar också notting hill!kolla gärna in min blogg och webshop direkt från Bangkok ;)

2009-01-29 @ 09:14:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Christina

du kan få låna MammaMia av mej, när Malin tittat klart. Verkar titta på den varje kväll, hihi, för jag har inte fått tillbaka den.

2009-01-29 @ 13:38:13
Postat av: Anne-Marie

Ja, gärna att jag lånar Mamma Mia, när Malin tittat klart! Hör gärna av dig, när den är ledig för lån!!

kram! /a

2009-01-30 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0