Promenad i måndags, 29 dec

Lite bilder från i måndags. Hade kameran med idag också, bytte batteri och la den i fickan. Väl ute och jag skulle knäppa - "Battery empty" - så det blidde inget idag, men det skulle nog blitt ungefär detsamma, då jag gick lika runda, nästan.







Somliga säger Vargrundan, jag säger Bäck.
Det är så härligt nu när man kan gå runt på BÅDA sidor om ån, och följa ån. Det gjorde jag idag, och gick upp på skidspåret, och försökte få Teo att se skillnaden på skoterspår (får man springa i) och skidspår (bör man undvika trampa i), men gav snart upp!

Ca 12-15 grader minus i måndags och idag, så det var lika förutsättningar, lika vackert! Vackrare. Gud vad jag älskar detta område! Ån! Sommar som vinter.

God fortsättning på nya året, 2009!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0