Slut på ledigheten...

I morgon börjar allvaret, skulle väl sovit vid det här laget, egentligen, men kan ju inte slita mig... Snart ringer klockan. Tur dottern lovat ta ut Teo i morgon bitti, samt att jag duschat ikväll, då spar jag ca 45 min, alltså lite sovmorgon...

Skulle lätt kunna vara ledig en vecka till! Hela livet, faktiskt. Om man inte behövt pengarna... Skulle kanske blivit trist i längden, men några veckor till då!? Har ju så mycket ogjort...

Denna ledighet har varit så bra! Jag har sovit, så jag har nog inte varit så här pigg någon gång de senaste 10 åren. Jag känner mig nöjd. Nöjd med livet. Nöjd med mitt hem. Lite nöjd över mig själv, också, faktiskt, och DET är ju en sensation i sig själv!

Nähä, om man skulle göra det man skulle gjort för två timmar sen - krypa till kojs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0