Söndag morgon

Liten morgonrapport;
Gick morgonrunda med Teo, ca 6-7 minus, ett mycket stilla snöfall. Riktigt trevligt att vara ute! Inte helt dagsljus kl 8.30, och det är det fortfarande inte, fast kl nu närmar sig 09.

Längtar efter dagar då man kan gå ut i shorts och linne halv sex på morgonen i flödande sol!

Nä, nu måste jag fixa frukost innan arbetskraften kommer! Då blir det full fart, om jag känner dem rätt... Ställt motorvärmaren så jag kan åka och hämta vattpasset strax efter de kommit, så slipper man hålla på att stänga för grinden till rummet för hunden och låsa, bara för de minuterna...

Just ja, tvätta bort gårdagens målarfärg ska jag också göra, det orkade jag inte i kvällst... BUH! Lägg till dockan i tomteverkstan på julafton, som ser spindeln, DÅ är ni nära det jag ser när jag ser mig i spegeln...

Kommentarer
Postat av: JAANA

Jaa jag längtar också till varma dagar :D :D

2009-01-18 @ 09:39:26
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Catilona

Här har vi haft -3, men med blåsten till kändes det mer som -33. brrr...

2009-01-18 @ 14:30:33
URL: http://skogsmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0