Torsdag-morgon

...vilka spännande rubriker jag får till...

Dagens händelse; slipper stressa hem på lunchen och ut med hunden en snabbis, snabbäta, snabbvila och tillbaka.

Det lät väl spännande! Att kunna ta med matdosa till jobbet, ta en halvtimmes lunch och kunna sluta lite tidigare i morgon. Eller så tar man sin timme och tar en lite promenad i dagsljus? Jag får väl se vad det är för väder när det blir dags!

I takt med att månen blir mindre och mindre, kan jag sova lite bättre och bättre, även om jag kryper ner för sent, så får jag i allafall sova de timmar som blir. Skönt det. OCH den höll den här natten! Två kvar innan jag kan åka och köpa medarna... (se gårdagens blogg!) Spännande!

Bosson, gillar honom. Inget vifta-på-rumpan-till och disco, men behagligt att lyssna på. Och titta på...

Undrar om man ska gå och medla, eller om man ska låta dem hållas? Börjar bli lite högljutt. Men det är ju högljutt med inslag av skratt, så det är nog lugnt ett tag till! Snart har de (kottarna) stökat från sig sina morgonbestyr, så då kan jag gå och lägga beslag på toan och duschen...

...blir mer och mer medlingsläge, låter det som... suck...

Ha en bra resten av dagen, så hörs vi antagligen i kväll - efter 21 som vanligt, när tiden blir MIN...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0