Tråkigt...

Nu är det tråkigt på jobbet...

Inte mycket att göra, ändå känner jag mig som en tjyv nu, när jag loggat in och skriver några rader... men vad ska jag hitta på för tillfället? Väntar besked av en kund, sen ska jag beställa ritningar utifrån det. Lägga ordern åt sidan tills jag fått ritningar från spec.avd och kan sända till kund för påseende och godkännande, SEN slå order, typ i morgon eller torsdag...

Samt har en liiiiiiten order på ett liiiitet kopplat bord, tar 3 min att göra.

Har även läst lite bloggar, men det var snart gjort, för jag har inte så många bland favoriterna. Måste lägga in lite fler, man minns ju inte vad alla heter...

Nu kom besked från kund, bäst att jobba vidare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0