Beach-picknick-party igår

Har inte tid att skriva något vettigt nu, men vill visa upp lite bilder från en underbar kväll i Orbaden,
som vi hade igår, ett gäng tjejer. Det var meningen att det skulle vara ett ganska stort gäng från början,
uppemot en 15 pers om alla kommit som var inne på det från början, men det blev bara fyra innan det var klart.

De fick plötsligt annat för sig, då vädret började bli mer regnlikt, och blev plötsligt bjuden på överraskningsfest med andra och så vidare, så deltagarna droppade av, och kvar blev vi fyra samt min dotter, fem då.
Senare dök det upp ytterligare några, som hälsade på och gjorde oss sällskap.

En helt fantastisk kväll, UTAN regn! Bad, medhavd matsäck, prat och skratt. De andra drack vin, jag som körde bil och dottern drack Ramlösa med smak av jordgubb och lime. Gott det också. Lite bilder kommer här!









Ikväll är vi några andra som ska till Långnäs på Björn Rosenström, On the Rocks och dans och disco.
Blir säkert lika roligt det också, fast på annat vis än igår!

Ha det bra! Det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Tack för igår!! Vilken himla trevlig kväll vi fick och tur med vädret oxå.. Det gör vi om snart!!

2009-07-04 @ 20:52:05
Postat av: Anne-Marie

Det tycker jag verkligen att vi ska göra! Har du liggplats, så även jag får dricka lite vin!?

2009-07-05 @ 11:55:12
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0