Lite skön musik

Vill dela med mig av lite musik, Eros Ramasotti - Parla Con Me, så fin, så skön att lyssna på.



Letar även efter den där Kim, som var med i Bagges program, om nya svenska artister, men kommer inte ihåg vad han heter i efternamn, eller vad låter heter, då är det svårt att hitta rätt på Youtube!

Det var två låtar, men hade skrivit upp TRE på en lapp på jobbet, som jag lämnade kvar där när jag gick på semester i fredags... Ska jag bli tvungen att gå upp och hämta lappen till veckan?? Ska det behöva vara så illa?

Nu dök det upp!
Kim Fransson - Here comes the Night



Nu återstår den sista, men det kan jag leva med, nu när jag hittade Kim's låt!

I morgon ska vi fiska, jag, dotra och en kompis till mig. Åker uppåt Lobonäs, hennes föräldrar har en stuga där, så förhoppningsvis får vi äta färsk nystekt abborre i morgon! Hur som helst, det ska bli himla mysigt att sitta i en båt och guppa ett tag. Rofyllt.

Dagen idag har gått i slöhetens tecken. Var ju ut igår. Tanten börjar bli gammal, tål inte sånt! Även om jag inte varit bakfull, har jag varit grymt trött... kom ju inte hem förrän halv fyra... ut med vovven och så i säng, då var uret 03:45...

Hoppas därför på att alla ungdomar som brukar föra oväsen med sina bilar och mopeder nattetid här, håller sig lugna i natt, och nästa natt, så kanske det kan börja bli folk av mig också!?

Tack och gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0