Loppis idag

Vill bara visa vad jag shoppat på loppis idag!
Jag som bara ser skräp annars, när jag är på loppis (och auktioner!) blev störtkär i denna pjäs, tung som sten, vacker som en ...



Hon ska få en fin alldeles egen plats när vi flyttat till huset. Nu är hon mest "uppslängd" på en hylla i rummet...

Dottern hittade en sko till morfar och en bok till sig själv, sonen hittade en MÅS som han prompt skulle ha... Porslinssko och -mås. Han berättade för alla som ville höra att "från idag, samlar jag på fåglar!" Jaha, säger jag då, undrar hur det ska ta sig för uttryck??!!

I övrigt lämnar jag oskrivet så länge, för sent att stå och "blödra" om det nu! Nästan ett på natten, ju. Men, jag kan avslöja att jag varit på en underbar liten minisemester hos en kompis. Bastu, bad, öl, tjejsnack. Behöver inte säga mer! Underbart var det! Men kallt.... Tror inte att det var en grad över 12! Kompisen påstod på fullt allvar att det var minst 20 grader. Jag tror hon överdrev!!

Buggkurs för skräckslagna ska vi ha, en annan kompis har fixat instruktör och ska höra om lokal i morgon. Hoppas att det går i lås! En intensivkurs, 4 timmar en dag. Efter skräckslagna-nivån, kan man kanske prova en Buggkurs för nybörjare i Bollnäs, om vi inte lyckas få till ett tillräckligt stort gäng här. Jag vill lära mig bugga! Dansa överhuvudtaget, men utan att kunna bugga, göre man sig knappt besvär på dansbanorna, har jag märkt...

Jaja, nog om detta, nu är det kväller och natter och som vanligt alldeles för sent...

PS, tack för kommentarer!! Blir så glad för dem!!

Kommentarer
Postat av: kats

vilka fynd du gjort, så kul.



Jo jag har skrivit det i omgångar... han har varit halt sedan april,,,rejält i allafall... men till och från lite mer.

Han har fått medicin, vattensim mm mm lång rehabilitering men haltan kom tillbaka för 3 veckor sedan...suck



må gott i sommar värmen?.... :o)

2009-07-20 @ 07:14:51
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Christina

Bra att gå i buggkurs, man kan nästan slå ihjäl sig om man "snor fel"!

2009-07-20 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0