On the Rocks

0-428f691516f136014d062fc7f3b8560c.png

On the Rocks var vi på igår, Långnäsparken, det var KANON! Jag tycker att de är så himla bra. Kanonkväll helt enkelt!

Det var uppträdande av Björn Rosenström också, och dans och disco, men på dansbanan var det typ 10 par, i bästa fall, så där var gott om plats, framför Björn var det packat som sillar av ungdomar, och inne på Terassen var det också packat som sillar framför OtR. Hur det såg ut inne på discot, vet jag inte, för dit in var jag inte. Då har man känt sig som mormor säkert!

Mest ungdomar ute, så man kände sig lite gammal, lite som förälder på stan, fast de är ju också nödvändiga! hihihi Men av det jag såg, så var det rätt så skötsamma ungdomar, jag såg inget bråk, eller någon som låg och kräktes någonstans. Eller annat otrevligt. Alla väldigt glada och danssugen!

Det var det om gårdagskvällen! Ha en bra dag, så hörs vi igen, när det finns något att berätta!


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh härligt :P kul att fiska :P

2009-07-05 @ 15:04:27
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0