Solat idag!

Solat har jag gjort, ungar och hund har såklart även badat. Jag stannade hemma på gräsmattan. Skööööönt!

Sonen hade kompis med sig, så det var full fart hela tiden! Var till Öjung, föräldrarna borta i Färila på Färila-veckan. De har ett stall där som de ställer ut grejer och visar i, så vi hade hela kåken själva. Härligt! Hann med både fika och mat, hade mat med som jag värmde, rester.

De ville dock att vi skulle vara borta när de kom hem! De var så förkylda, så de ville inte träffa oss och smitta ner. Orkade nog inte med oss heller, det är jobbigt nog att vara trevlig och social hela dagen i stallet, så det räcker och blir över. Nåja, det var ju inte dem vi ville träffa! Det var ju solen och att sola och bada vi ville åt!



Nu är vi bjuden till en stuga hos en kompis. En av brudarna som jag var i Malung med. Husvagnsägarinnan. E. Eftersom jag varit ute och sprungit en vända, så måste jag duscha först, så nu sticker jag iväg! Huj!!

Kommentarer
Postat av: kats

Svar: han har både inflamation i muskelfästera i knälederna, skelettförrändring i knät...MEN vet är osäker på om det är det som gör honom halt. De tror det är ngt mer. Men de hittar inget..Röntgat hela hunden. klämt på hela hunden mm

2009-07-19 @ 17:16:06
Postat av: Lantligt i stan

Roligt att du också har en blogg! Två auktioner har hunnits med i helgen, igår var vi till Voxnabruk och idag Järvsö. Kvällen tillbringas i TV-soffan. I morgon blir det lite målning, vädret är ju ingen höjdare precis. Ha det bra! Jag tittar in fler gånger!

Kram Anki

2009-07-19 @ 20:47:20
URL: http://www.lantligtistan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0