2009-06-06 ¤ 15:25:51 ¤ Dripp dropp

Har varit med om något osannolikt!

När vi var ute, jag och hunden, uppe vid Kygeln, så regnade det nästan hela tiden.
Var lite dåligt klädd, så jag blev både blöt och kall, var ju bara ca 10 grader. Efter ca 3,5-4 km kände jag hur det droppade (!) iskallt vatten på min mage!! Det var INTE skönt!

Väl hemkommen tog jag av mig alla blöta kläder, dvs ALLA kläder...

På med torra, i med varm mat och en underbar skvätt hallon/skogsbärslikör. Nu väntar duschen, insmorning, lite smink och fön/lockning, på med finkläder och så till kompisen för att förfesta lite inför FESTEN i kväll! Jag sa 16-16.30 till henne, det lär ju inte hålla, inser jag när jag tittar på klockan nu!

Ha så kul! Det ska jag

Blöt Teo anno 2007, lika blöt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0