Digital zoom

 
 

Testade att ställa in kameran på den där "Digital zoom", och då kan man
komma ganska nära. Inte så nära och detaljrikt som jag vill, men ganska nära.
Ska försöka komma ihåg att använda det när jag är ute nästa gång!



Förra året kom jag ihåg att använda den funktionen, på Teo.
Men bara vid ett tillfälle.

Har varit så frusen i dag. Konstant. Frysloppor även på benen!
Önskade jag hade långkalsonger idag på jobbet.
Kom hem. Fullt med smågrabbar som hoppade och lekte i min säng! grrr
De flög ner snabbt när jag frågade vad de gjorde!
Det visade sig att de egentligen tittade på film, Bert.
EN extra grabb visste jag att det skulle  vara, men inte TRE.

Min grabb och en extra ville ha mannagröt, så det fick de. Sen bar det iväg ut, alla fyra.
Jag skulle ut med Teo. Tanken var först att springa en runda. Lusten försvann.
Fullständigt!
Bytte i alla fall om, och tog en promenad, tog väl dryga timmen, tror jag.
Fick mer och mer ont i halsen. Det fortsätter att göra mer och mer ont i halsen.
Tur jag inte sprang, då!

När jag kom hem ugnsbakade jag två bitar lax, och lök och broccoli.
I kastrull fräste jag på kantareller och majs, sen fick lite hericot verts
tina upp tillsammans med det, och en liten skvätt grädde,
men bara lite i botten, för att det inte skulle gå torrt.
Skar upp lite sallad. Åt det i vardagsrummet framför TV'n och datorn.
Optimalt! hehehe

Grabben kom hem strax efter 20, kröp och la sig på en gång!
Nu är det min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0