Lite bilder

 

 

Fontänen,
Voxnadalens Gymnasium
Ån uppströms från gångbron
Ån nerströms strax innan man kommer in i Bäck-området.

Bilderna från i söndags eftermiddag, soligt, skönt.
När man kom in i Bäck, var det miljoner mygg.
När man kom in på stigen som leder över en myra och liksom rundar Bäck på
utsidan, var det sjutton trillijarder mygg.
DÄR kommer jag inte gå igen förrän det har varit rejäl torka i MINST tre veckor!!
Dessutom var ett par vadarstövlar att föredra framför gympadojjor... men det visste
jag före och hade förberett mig mentalt för, dock inte att det skulle vara SÅ blött...

I morgon är det bouppteckningsförrättning, utanför Sjöbo. Ett ombud företräder mig.
Försökte nå henne på telefon i kväll, men ingen svarade... Hon lovade. Hon har fått
fullmakt. Hon går dit. Känns nervöst, olustigt. Jag har aldrig varit med om något
liknande förr. Vet knappt vad det är. Vad som görs. Hur det går till.

Ha en bra natt om du hinner läsa i kväll, en bra dag om det är tisdag morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till eller vad man säger. Kram kompis

2009-06-23 @ 00:31:35
Postat av: Anna

Glömde skriva namnet nyss ju

2009-06-23 @ 00:33:07
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-23 @ 00:36:33
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Fresh Design!



Tycker du jag har ful sida!? ;-)

2009-06-23 @ 06:46:14
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0