Lite klagan... och roligt!

Det var meningen att jag skulle springa Blodomloppet i Hudiksvall i måndagskväll. Så blev det nu inte, då jag dubbelbokat mig. Tror jag skrev om det för någon dag sen. Kompisarna åkte i allafall iväg, och jag for iväg på mitt andra uppdrag.

Skulle till mäklaren och skriva under kontraktet. Nu är det (kontraktet) på väg till säljaren för underskrift och tillbaka till mäklaren. Förhoppningsvis får jag tillträde till huset mitten av juli, men mer troligt slutet juli, dock senast 1 augusti. Dock så snart som möjligt.

När det var avklarat och jag kom hem och hade fixat med mat åt sonen, tog jag Teo och sprang, jag också! Inget blodomlopp, men väl 6 km (mätte på Eniro). Tyvärr klockade jag mig inte riktigt, men ca 35 min tog jag på mig. Det är jag nöjd med, framför allt sträckan! Tyvärr fick jag känning i mitt baklår och skinka, och det håller i sig.

På tisdagen fick jag känslan av att ramla kull när jag skulle gå efter att ha suttit och jobbat en stund. Gick några steg, så var det som att benet inte bar, och jag snubblade till. Ont, men framför allt obehagligt. Har känslan av att musklerna från knä till skinka inte räcker till, att jag inte kan sträcka ut benet ordentligt. Och jo, jag har stretchat, ordentligt, flera gånger! Men jag är säker på att det går över. Jag hoppas i allafall det!! Har bara promenerat idag och igår, ska prova jogga i morgon. Lite lätt, och känna hur det känns.

Nä, nu är det verkligen dags att gå och lägga sig... för sent som vanligt, men liiiiite tidigare än vanligt!
Ha det gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0