Hoppsan!

Tittade på tempmätaren när jag hämtade lite mera te... -14 grader!
Hoppla, vart hän ska det bära? Trodde kylan var ett minne blott för denna vinter, men tydligen inte... Borde då bli fint även i morgon, med sol och förhoppningsvis lite värme!

Skulle väl lagt mig nu, men kände starkt för att skriva... bara lite, då! Är ju så trött, kan ju aldrig lägga mig i tid. Alla i min omgivning blir drabbad...

Facebook är lite kul!
Träffade två nya bekanta i lördags, på finalen, nu är vi vänner på facebook! Hoppas att vi kan träffas fler gånger och ha kul! Den ena utmanade till att ställa upp i Tjejvasan, men jag har inte nappat. Känns lite väl långt, tycker jag, för en som bara sussat runt i ett 4,5 km slinga!  Ok, jag tog 16 km förra lördagen i Sälen, men dubbelt så långt??!! Njae, känns lite långt. Man vet ju inte hur det blir med snötillgången nästa vinter. Måste ju kunna träna om man ska ge sig på något dylikt!!

Dotterns klass ska ha disco på fredag. Har fått vakten mellan 19-21. Jag skulle även fixa nyckeln, sa hon igår, idag skulle jag tydligen inte behöva det? Det var någon annan som skulle? Måste nog ringa och prata med någon annan förälder i klassen, i hopp om att den vet mer. Har ju inte fått någon info via skolan, bara via dottern. Känns liiiite osäkert.

Känner ganska ofta, tyvärr, att jag har lite svårt att ta in när barnen berättar saker. Orkar inte lyssna.
Känner ett stort behov att ha ett par tre veckors semester. Hinna ikapp. Röja skit från skallen och lägenheten. Ladda batterier. Få dagsljus. Få röra sig i dagsljus. Få sova. Livet känns rätt kaosartat nu. För mycket ekorrhjul. Gillar inte ekorrhjul. Går runt för mycket, lika, lika, lika.

När vi satt och åt, kunde jag inte äta. Smakade rent ut sagt illa! Frågade vad ungarna tyckte. Jo, det var gott, sa de. Jaha?? Lämnade hälften, lite drygt. Kändes som jag gick upp tre kg för varje tugga... Vidrigt! Där satt man, som en pluffsig flodhäst och "vräkte" i sig, samtidigt som man "glåma" i Haléns badmode 2009! Och gäspade stooooort.

När jag sen tog hundpromenaden, gick det i maklig takt med stora gäspningar. Fan, och här sitter jag istället för att lägga mig! Det ska jag göra nu! Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer igen lite down nu bara. Lite sol så vänder livet igen....

2009-03-25 @ 09:38:46
Postat av: Anne-Marie

Mycket sol så vänder definitivt livet, lite värme på det, så är det topp!

2009-03-25 @ 16:53:14
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0