Hundtrick o nattsvammel

Sett på filmen, Hundtricket. Nästan hela, i allafall.

Jag har hund, vi är ute och går, men det verkar inte funka!
Inte kommer det fram några härliga killar och säger "Åh, vilken söt hund du har!"
Inte är det någon som springer in i mig/oss heller. Varken av misstag eller på flit.
Fast jag tror inte det skulle var nån hit heller...

Och förresten, jag går ju nästan jämt i skogen, i allafall när det är framkomligt där... och där är det rätt folktomt... mest träd och sånt. De är rätt tystlåtna... susar mest, och knäpper lite om det blåser. Rätt allvarsamma och inte mycket att flörta med. Fast jag är ju också rätt allvarlig av mig, och inte så flirtig heller...

Lite svammel från en trött amabile, i ett misslyckat försök att vara rolig...
Och radera det man skrivit är ju omöjligt... Bara att lida pin!

Nu ger jag upp i allafall, har sprungit mellan tv, dator, disk, dator, dammsug, dator, tv, golvmopp, tv, dator, fixa matsäck och annan packning hela kvällen.
TROR jag har läget under kontroll nu...

9.25 blir jag hämtad.
10.00 går bussen söderut, till Uppsala.
15.45 börjar matchen.
Framåt 17.30 vet vi om vi tagit sjätte raka eller inte...
Framåt 21-22 är vi hemma på bynn igen och partar vidare på Bonden hur än det gick, där Three for two uppträder och något mer på nedre plan, vid biljettsläpp ännu inte fastställt, en liten bit enklare förtäring.
Tänk va kul vi ska ha i morgon, hela dagen och halva natten!

Hejja bynn!

Kommentarer
Postat av: catilona

Du får skaffa en pittbull eller något riktigt stort i hundväg, som ser "farligt" ut. Killar faller för häftiga saker, inte söta ;) och om inget annat, kan ju din stora hund fälla killen i fråga...

2009-03-21 @ 09:17:29
URL: http://skogsmuller.wordpress.com/
Postat av: Anonym

hahaha, ja, det hade ju varit något, att hunden fäller killen!

2009-03-22 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0